У девелоперської компанії EA Phenomic вважають, що жанр стратегій в реальному часі починає себе зживати. Мовляв, час, коли пора рухатися в нових напрямках, вже настав. Потрібні інновації. Перебираючи ідеї для свого нового проекту, розробники вирішили схрестити ігрову механіку RTS з геймплеєм на манер Magic: The Gathering . Наступного року світ побачить Battleforge - стратегія в фентезійному антуражі з "картковим" підходом.
Так, це закриття Олімпіади в Пекіні, не інакше!
Головна особливість Battleforge - аж ніяк не соковита картинка, а відмова від традиційного RTS-геймплея. У грі не буде ні ресурсів, ні розвитку, настільки звичних для звичайних стратегій. Юніти і будівлі, які представлені тільки оборонними вежами, а також атакуючі і блокують заклинання будуть викликатися наявними у гравця картками. Кожна картка належить одній з чотирьох сил, до яких відносяться Вогонь, Лід, Природа і Тінь. Вогонь являє собою грубу силу, Лід - оборону, а Природа - лікування юнітів. За що несе відповідальність Тінь, розробниками поки не повідомляється. Для того щоб мати можливість пустити в гру карту будь-якої сили, гравцеві необхідно буде контролювати відповідний обеліск, що знаходиться на рівні.
Cтоіть задоволення буде дорого. Але красиво-то як!
"Колода" в Battleforge - це свого роду гра в грі. Щоб виграти битву, гравцеві буде потрібно не тільки уміння вчасно і грамотно використовувати свої карти, але і здатність зібрати відповідну для гри колоду, розмір якої обмежений двадцятьма картками. Шанс на перемогу буде тільки у того, хто зможе створити правильне поєднання карт.
Багато чого буде залежати від розміру колекції карток. До моменту виходу гри в друк кількість карт "за замовчуванням" налічуватиме дві сотні. Правда, для повноцінної гри в Інтернеті - а саме на MMO-складову в Battleforge буде зроблено помітний акцент - колекцію доведеться розширювати. Навіть якщо ви стратег з приставкою "hardcore", протиставлення вашого досвіду проти гідної "колоди" зіграє не на вашу користь.
Леді і джентльмени, сутичка вогню і льоду.
Отже, передбачається два шляхи для того, щоб поповнити свою колекцію. Ті, кому шкода своїх кровних, можуть битися зі звичайним комплектом карт і, якщо пощастить перемогти, отримувати нові в якості трофеїв. Ну, а ті, для кого гроші - не проблема, завжди зможуть купити пакети карт в спеціальному Інтернет-магазині за реальні грошові знаки (а саме по $ 5). Єдиний мінус такої системи дистрибуції в тому, що зміст пакета неможливо буде переглянути. Для небажаючих купувати кота в мішку буде передбачений і альтернативний спосіб отоваритися - спеціальний аукціон. З його допомогою кожен користувач зможе купити або продати будь-яку карту.
Хочеться зауважити, що доля тайтла в Росії викликає сумніви. Навряд чи гра, яка навіть за просту участь в онлайновій баталії просить відстебнути "копієчку", стане популярна у нас на батьківщині.
Складається відчуття, що монстрів спочатку малювали в Spore, а потім пристосували для тутешніх потреб.
***
Щоб повною мірою відчути головне блюдо Battleforge - її MMO-аспект - геймерам доведеться відкрити грі свої гаманці. І вона забереться туди по лікоть - "картковий" геймплей затягує і вимагає грошових вкладень. Досвід Magic: The Gathering це підтверджує.
|